Prečo Veselé zúbky
16.04.2013 - 14.06.2015
Spoločnosti dm drogerie markt, ktorej filozofia stavia ľudí a zdravie človeka do popredia, sa v posledných rokoch podarilo posilniť pozíciu v oblasti zdravia, wellness a vyprofilovať sa tak medzi najsilnejšie spoločnosti na trhu. dm drogerie markt si je vedomá svojej sociálnej zodpovednosti, a preto každoročne pripravuje projekt, ktorým pomáha vybranej skupine ľudí s cieľom prispieť prevenciou a zdravou výživou k lepšej kvalite života a celkovej pohode.
- Po veľkom úspechu v prvého ročníka tak na rok 2013 pripravila pokračovanie sociálnej kampane Veselé zúbky.
- Ciele kampane
- zaujímavou a hravou formou vzbudiť u detí záujem o čistenie zúbkov
- naučiť deti správnu techniku čistenia zúbkov už v ranom detstve
- vzdelať rodičov detí ako aj učiteľky v škôlkach ako správne naučiť deti umývať si zúbky
- nadviazať na úspešný prvý ročník projektu
Teší sa na Vás Miro Jaroš, Robo Papp a Bystrík